С нов член на семейството, за когото трябва да се грижиш, е напълно нормално да се чувстваш изморена и без особена енергия. Това е част от майчинството!

Фактът, че е нещо нормално, не внася особена промяна, но има няколко неща, които може да направиш, за да повишиш нивото си на енергия.

И трябва да започнеш още в началото на деня - дори това да означава 5 сутринта!

Имаш въпрос, на който не откри отговор?
Попитай специалиста ТУК.

Ние ще обобщим вашите въпроси и предложения, а специалистите ни ще подготвят теми по тях.

Специалистите твърдят, че закуската, богата на протеини (като яйца и кисело мляко) и сложни въглехидрати (например пълнозърнест хляб и зърнени храни), е чудесен начин за бавно и здравословно освобождаване на енергия през целия ден. Може да изглежда сякаш изисква повечко приготовления, но е доста по-добър вариант от кафе със захар!

Експертите обаче не съветват наскоро родилите майки да ядат по малко и на често през целия ден, за да поддържат енергията си (изненада!). Ако се чувстваш прекалено сита след подобно хапване, заложи на малко ядки или сушени плодове, които бавно освобождават енергия през целия ден. Ако ти предстои излизане, ги вземи в чантата си.

Но не всичко зависи от храната. Друго, което ще ти помогне да се чувстваш енергична, са разходките - дори 5 минути ще бъдат от полза, така че вземи бебето с количката и излезте!

Препоръчително е също да замениш газирани напитки с вода и да си подремваш (използвай момента, докато бебето е заспало!).